dagen efter julafton

juldagen alltså, för er som inte visste.
hade en underbart bra julafton igår. hämtade lisa. farmor och farfar kom på förmiddagsfika. jocke, jennie och henrik kom hit. fick lite julklappar och självklart några efterlängtade kramar av världens bästa jennie! sedan började släkten trilla in. fika och lena tyckte om mina kakor, yes! kusinerna blev som barn igen, vilket resulterade i snöbollskrig och klädombyte, två gånger! haha. finfina julklappar, klumpig tomte kom på besök, god mat ( ja, och då menar jag faktiskt det. har nog aldrig ätit så mycket julmat tidigare. vad händer liksom? :D ), julklappslek och massa annat bra. julafton får 5 av 5 toasters!

nu ska jag se på film för att ladda för kvällens bravader. ska till lisa på förfest med nästan alla bästa. och kvällen fortsätter förmodligen på davidssons dansgolv. jag är glad över att vara hemma! :)

Kommentarer
Postat av: Annelie

Och vi är så jävla glada att ha dig hemma!!!

2009-12-26 @ 12:43:10
Postat av: lisa

PRECIS vad jag tänkte skriva, nellie! ;)

2009-12-27 @ 18:16:23
URL: http://lenper.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0