julhelgen liksom

en kort(?) resumé om juldagen, annandagen och idag. (tror inte den heter något speciellt?) jag är en mycket upptagen man och har därmed inte tid att sitta vid datorn hela helgen, som många andra tydligen hunnit gjort.

som ni säkert redan vet hölls förfesten hos lisa. typ 35 pers fyllde upp lägenheten på järnvägsgatan och med andra ord var det full fart. galet roligt hade jag/vi och det kunde nog inte bli mycket bättre. i och för sig saknades några vänner, så det vore väl det i så fall. kvällen fortsatte på davidssons och det var kulkulKUL! ni som inte var där missade något, det är en sak som är säkert!

igår vaknade jag upp klockan åtta i annelies soffa, väckt av plogbilen utanför. det är inte okej. somnade om och vaknade igen runt tolv. väckte sara och annelie, vi ringde jocke som kom ner bakfull och jävlig. så det ska vara helt enkelt! ;) hemma i några timmar och efter begav sig familjen pettersson / lenper till familjen pettersson för att äta en übergod middag. hann även med en omgång kort och en halvtimma i massagestolen.
efter en halvtimmas väntande på en äcklig 459:a satt jag på bussen med grabbarna in till stan för att tillbringa en kväll på hugo. förfesten gjorde vi bra, gick till hugo och fortsatte jävligt bra, hörde typ två låtar på maskinen och träffade massa folk jag inte sett på evigheter. det var en bra kväll helt enkelt! :D

idag har jag, daniel och oscar gått på stan. och ikväll kom linus och malin hit för en kopp kaffe. har varit en bra dag. förutom huvudvärken, allt jävla folk på stan, att jag typ inte shoppade någonting, och 459:an hem, såklart!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0