måndag

gick till skolan för grupparbete, kom inte fram till speciellt mycket. men satt kvar och pluggade. blev de gå runt i stan och lämna nya kontrakt till rabattbutikerna. hem en stund och sedan ner till atletica för dagens spinningpass. hade tänkt träna imorn och trodde jag bokat på onsdag och torsdag, men icke. såg nyss att jag glömt det och allt är FULLT! fuck då. det var ju inte riktigt så jag planerat min vecka. får bli att plugga lite extra istället. om inte någon avbokar så jag kan ta den platsen. får hoppas på det i alla fall.
måste skriva ett cv också. glömde det idag. blir imorn efter gruppmötet. jag ska söka jobb. :)


Kommentarer
Postat av: pp

hej vart ska du söka jobb? kul om du kunde höra av dej någon dag, vill veta va du vill ha i julklapp förutom pengar puss

2009-11-24 @ 08:35:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0