båda sidor nu - kapten hellström

fyra av åtta grupper skulle redovisa nipen imorse och det lottades. självklart blev min det min grupp, och dessutom fick vi börja. hanne är cp i huvet och dessutom en person till, nämner inga namn. men det är absolut ingen person som jag tycker om just nu, verkligen inte!

plugg står på schemat idag. ska även ner till stan en sväng och försöka hitta något till pappa. och till linus, för han fyller år idag, stort grattis! och det ska firas som fan när jag kommer hem kan jag lova! har i alla fall jag tänkt. ska även se om jag hittar något till mig själv också, tycker jag förtjänat lite shopping nu efter snart två veckors tentaplugg..eller? :) och mer ska det bli..


dessutom har jag namnsdag idag, det är faktiskt simon!


Kommentarer
Postat av: sofia

GRATTIS på namnsdagen:) och eran redovisning var super bra :)

Lycka till med tentaplugget, är det dags att isolera sig helt i några dagar nu då kanske? puss

2009-10-28 @ 14:24:14
URL: http://sofianorborg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0