oktober 14

igår köpte vi gymkort så idag har jag och paulina spenderat en tid på atletica. :)

igår hände det mycket här i längan, och utanför. jag, karro och emma satt i allrummet och såg på beck när sarah och co kom utspringandes från rummet med världens vrål. fattade inte riktigt varför de skrek. tydligen hade holken bankat på fönstret och slitit i balkongen. holken för er som inte vet är en läskig man som bor i huset bredvid, typ lite utvecklingstörd, men det är en lång historia. han har varit med om en tragisk händelse. han fortsatte sedan bort till dörren utanför min dusch och bankar och skriker. när hemtjänsten inte svarade så blev polisen inkallad. dock hade han försvunnit innan de kom hit. cirka en timma senare när jag, emma och jesper ser på film kommer han igen och slår på dörren in till köket. läskig man det där.
så vem vet, han kanske står utanför inatt och slår när vi kommer hem från harrys. det är musikquiz där ikväll igen så vi ska dit och käka innan.

nu ska jag plugga och se på one tree hill.

bisous

Kommentarer
Postat av: sofia

najs med gymkort, sanrt tränar hela klassen där :) men det är kul då har man ju säkert alltid någon att gå dit med :)

Den där mannen låter läskig, kommer man våga sig till längen hedanefetr är ju fårgan :P

2009-10-14 @ 15:26:50
URL: http://sofianorborg.blogg.se/
Postat av: sis.

simp, för sjutton! om du nu är ledig så pass mycket får du se till att uppdatera lite mer. :)

2009-10-16 @ 14:04:22
URL: http://lenper.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0