fredag

på lisas begärning ska jag skriva lite nu.

ikväll är det rock @ oscars och jag har fortfarande inte bestämt mig om jag ska gå. ska iaf träna box med paulo om en timma, så får se hur jag känner efteråt.

igår skippade jag pluggandet för att istället ta det lugnt, var inte allt för pigg efter kvällen på harrys. blev middag med "kolektivet", film med karro och julia och kvällen spenderades sedan på E:s övervåning med stefan, karro, christine, ac, richard, tobbe(?) och sandra med lite poker.

ikväll är det idol, det gillar vi!


Kommentarer
Postat av: morsan

hej simp ville bara säga att du ska ha en skön helg.Sköt om dej puss

2009-10-16 @ 17:12:24
URL: http://knicket.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0