fredagsfest

idag är det fredag, alltså dagen efter torsdag och jag mår bra! bra dag/kväll igår då det blev statsvandring för att samla poäng till laget vilket vi var jävligt bra på. sedan blev det pubrunda då vi tillbringade kvällen på harrys, nyfiket, cheers and beers och club campus. jävligt bra band på campus och mycket trevligt folk. självklart hölls efterfesten uppe på längan. ;)

nu har jag precis varit på willys och handlat virke, strykit skjortan och klasskamraterna har börjat trilla in. så nu ska jag ta på mig kostymen och vara social. vi siktar på en bra kväll! och den kommer bli jävligt mycket bättre om jag lite senare får ett sms av lisa att mackan höll nollan, rödinho stänkte upp några bollar i nättaket och chile gick gråtandes hem. ;)


Kommentarer
Postat av: Jocke

Det blev ju nästan så, men ingen Nolla för Keso, och Rödinho, lyckades bara skada knät, fast CHile dem grät! :)

2009-09-05 @ 01:27:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0