idag är det söndag

solen skiner och det är varmt. det där med höst igår hade jag riktigt fel om.

nu sitter jag och pluggar in i det sista, men är typ klar snart. känns skönt. sen ska jag städa. och vika tvätten som hänger på tork. och så måste jag ringa lisa. och beställa tåg. och laga mat. och lägga in kort. ochochoch, ja ni hör, det är fullt upp idag! får se hur mkt jag kommer göra..

igår blev det taco med p, c och j. fick ett roligt samtal från bladgatan med massa sång från underbara röster och lite småprat med kusinerna! :) det uppskattas! och ett kort från lillebror, det gillar vi!


Kommentarer
Postat av: lisa

du var saknad på bladgatan simp. :)

nu har jag pratat med jocke i alla fall, så vi kommer nog till götet nästa fredag. ringer på tisdag så får vi bestämma! <3

2009-09-06 @ 21:37:57
URL: http://lenper.blogg.se/
Postat av: ida

ja du var verkligen saknad simp!! skönt o höra att du hade det bra iaf! :)

2009-09-06 @ 21:59:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0