NOLLNING

japp, idag kör det igång och jag är sjukt laddad! precis duschat och ätit, letar efter några oömma kläder och en tröja som passar att måla lite på. inte så smart att jag slängde allt gammalt skit innan jag flytta, men aja, hittar säkert någonting. om typ fem minuter ska folket trilla in, får se hur många som kommer. kanske bara blir vi fyra i klassen som bor i korridoren.. sedan börjar nollningen klockan fyra med massa aktiviteter och efter blir det grillparty, det gillar vi!

blev ingen promenad igår, det började spöregna! så lisa, han har fortfarande inte fått något kort på dig, men ska försöka lösa det ;) haha..

Kommentarer
Postat av: mamma

ha det så kul,lugnt är väl ingen ide jag säger.

2009-09-02 @ 13:28:28
Postat av: knicket

Men för i helvete! Det är ju bara att leta upp honom! Ta ett kort på honom också, det får du verkligen inte glömma! :D



Ha det så kul ikväll.



Puss

2009-09-02 @ 18:52:36
URL: http://knicket.blogg.se/
Postat av: lisa

haha, för faan simp! kirra det där nu! ;D och håller med v, ta ett kort min loverboy också! :D

hoppas du får det så roligt ikväll! :) puss

2009-09-02 @ 20:31:18
URL: http://lenper.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0