tillbaka

ja, nu är jag tillbaka på västkusten efter en bra helg hemma i valdemarsvik. sjukt trött efter en lång tågresa men du gjorde den mycket kortare kan jag lova! :)

i fredags var det liseberg som gällde efter besöket på karlssons. mycket karusellåkande och jag var som ett litet barn igen. håkan på kvällen var grymt bra.

lördagen blev det middag med familjen och sedan besök på bladgatan. åkte även till robert och emelie för att se lilla julia som var grymt söt, och liten. kvällen spenderades hos pär där det visades fotboll, sedan vidare till melkes och slutligen davidssons. mycket bra kväll!

idag kom kungen på besök och efter det en kort visit på grännäs där tjejerna hade match. resten av eftermiddagen var det kalas hos farmor. typ hela släkten samlad och min nya favorit var även med, ella! :)

nu blir det vänner och sen ska jag sova.


Kommentarer
Postat av: Tesse

Hihi, Ella charmar alla =) Kul att även du har trillat in i den skaran =) Ta hand om dig där nere! Kramar från TEG =P

2009-09-22 @ 07:42:54
Postat av: viktor

Ella är släktens favorit helt enkelt! Men man får inte ha hund i studentlägenheterna va?!

2009-09-22 @ 15:37:57
URL: http://knicket.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0