14 april

igår var det den 13 april. jag försov mig. hjälpte till med invigningen av wårveckan. fikade med klassen och hade redovisning. jag njöt i solen, ritade bokstäver och satte upp bilder på skolan. skickade sms till 110 stycken westmedlemar, fick ett tråkigt samtal och tog sällskap med emilia hem. kom hem från skolan runt halv åtta, spelade kort med mina grannar och kollade på film med jesper och emma. det var en bra dag då jag fick träffa alla bästa och göra sådant jag tycker om. men samtalet, det var ingen höjdare..

sitter nu och packar förfullt. har tagit en paus nu och ska dricka kaffe med camilla. åker hem 11.34 idag. en sista sak bara - vad packar man med till sälen??

dreamteam! filmen kommer inom kort, haha! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0