fjärde april

bästa påsken ever? OM det har varit. maffian åkte för en timma sedan och jag har fortfarande inte städat mitt rum. har varit sjukt kul att haft dem här. ses i november igen? ;) blev en lyckad utgång även igår. förfest med bästa vännerna, roliga lekar, stopp i toaletten, mycket alkohol och massa annat kul. jag gillar att de var här! :) slänger in lite pics senare, för nu måste jag fan städa. borde inte gästerna gjort det innan dem åkte?!

idag fyller bella år. tjugoett. hon börjar bli gammal. grattis på födelsedagen! 

Kommentarer
Postat av: sis.

tack för en alldeles awesome helg brorsan! har varit så himla kul! :) vi hörs i veckan! puss<3

2010-04-04 @ 21:49:45
URL: http://lenper.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0