awesome

okej. nu kör vi en ordentlig update från stöten.

vi åkte upp i torsdags och det gick väl sisådär får vi väl säga. körde fel på väg 50. vände på väg 50 och åkte sedan rätt fram, på väg 50! kom upp runt midnatt på torsdagskvällen. blev några öl och sedan sängen ganska tidigt.

fredagen bestämde vi oss för att inte åka några skidor. halv tio knäpptes första och vi drog upp för att spela snövolleyboll. andra plats, ganska bra. sedan blev det en bra afterski, bad och bastu, förfest i stugan och utgång!

lördag = skidor?! nej, inte för oss. haha. istället slängde sig jag och oskar i badet. jag lagade mat! alla försökte ladda om, och det gick ganska bra faktiskt. halva gänget drog på afterski, i snöstorm, som inte var speciellt askul. gick tillbaka till stugan, förfesten skulle börja. käkade tacos, utnyttjade bubbelpoolen ännu mer, bastade, drack jäger, capten, gin(!). dansade. åkte till brasset, sjukt kul utgång. och sjukt bra efterfest!

söndagen var jag bakis hela dagen, och det var alla andra också. kom hem till viken runt halv nio. knäpp men rolig bilfärd hem. tack för en underbart bra minisemester!

Kommentarer
Postat av: C

HAHA! Du kokade spagetti Simon! :D Sen en sak till, den roliga delen av bilfärden var väl när du åkte med oss, eller?! :D haha! <3 <3

2010-04-20 @ 14:39:03
URL: http://caroliins.blogg.se/
Postat av: Jo

Haha! Håller med föregående talare! Men du var grym med snabeldraken vilket kompenserade de tre varven av letande på brasset i fredags. Du får dela min vita kamel med Carro för att hon höll bort min sambos gaser på bilfärden hem. Puss

2010-04-20 @ 16:06:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0