augusti, dag arton

okej, jag vet att det var ett tag sen. men bara så ni vet, jag lever! mestadels jobbar, sover och pluggar jag. inte världens roligaste liv kanske.
igår
tog jag inte sovmorgon
var det nollningsmöte på paganini
lagade jag emilias cykel
skjutsade jag och emma robin till göteborg
spelade jag kort med grannarna
lagade jag mat till paulina
spelade jag nhl med philip
jobbade jag, sjukt tråkigt!
idag
kom jag hem halv åtta
sov jag till tolv
jobbade jag på carlings från två till fem
ska jag sova och plugga innan jobbet
börjar jag jobba kvart i tio på statoil
är det en vecka kvar till lön och två till skolan börjar! :D

Kommentarer
Postat av: C

Nae, det är Ems jag menar! :/



Hoppas allt är bra gubben! <3

2010-08-18 @ 18:39:47
URL: http://caroliins.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0