augusti, dag nio

helsingborg i lördags var sjukt bra. gårdagen på jobbet var sjukt seg. och idag är jag ledig.
det märks att sommaren snart är slut, tyvärr. igår var det sista bodegansöndag. i onsdags var det sista surf's up på oscars, i fredags sista meera fredag och ikväll är det sista måndagsklubben. på lördag är sista bodegan kvällen och sen stänger oscars i två veckor. sommaren har gått sjukt fort, och den har varit underbar! umgåtts med bästa folket och hunnit gjort ganska mycket, trots jobb. dock har jag inte träffat alla jag velat, och heller inte tillbringat någon tid i viken. men det är väl så när man flyttar antar jag. lite tråkigt, men vafan. jag har haft det kul! dock märks det att sommaren inte riktigt är slut ännu, då jag har tre veckor kvar på jobbet. nu börjar helvetesveckorna, och jag fasar över dem..
aja, nu ska vi inte klaga. ett jobb är ett jobb och jag har bra arbetskamrater som höjer dagarna ett snäpp! och så är det ju ganska mycket kändisar som kommer dit, haha. igårkväll var johannes brost och handla, lite lagom coolt.

Kommentarer
Postat av: sofia

har du klarat alla tentorna så du slipper plugg nu sista veckorna på sommaren? :)

2010-08-09 @ 16:09:51
URL: http://sofianorborg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0