augusti, dag tretton

igår jobbade jag halvnatt. när jag skulle hoppa på cykeln hem öste regnet ner. det åska och blixtra som bara fan. efter lite klagande till angelica på jobbet kom en kund fram till mig och sa att jag inte fick cykla hem i detta väder. hon sa att de hade cykelhållare på bilen och att de skulle in mot stan. "vi slänger på cykeln på bilen så kör vi hem dig!" snacka om snällt, och underbart! och ett plus i kanten var ju att de skulle till huset lite längre ner på gatan, så det blev ju ingen omväg för dem heller. de gjorde verkligen min dag. eller nja, det gjorde ju evelina på carlings! :D
fredag den trettonde, och jag jobbar min första helnatt. kan väl bara betyda otur eller?

Kommentarer
Postat av: nadja

Vilka snälla människor det finns!

2010-08-19 @ 10:10:08
URL: http://ennadja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0