'

palle letar resor till utlandet. jag gillar inte att de kanske åker på fredag. camilla åker hem i helgen, vilket innebär att jag i så fall blir själv kvar i korridoren, typ. eftersom att emma och kollektivet ska till göteborg och kolla på någon musiktävling som emilias pojkvän tävlar i, och jag har inte bestämt mig än om jag skall joina. detta i sin tur innebär även att jag kanske blir själv nästa helg, då camilla återigen skall jobba, emma kanske ska till göteborg hela den helgen och palle i så fall fortfarande är i utlandet. grabbar, kom hit och hälsa på?! :)

nu ska jag se klart one tree hill. godnatt hörrni!


Kommentarer
Postat av: mamma

Men kan du inte åka hem nästa helg när vicke fyller då? Om du nu känner dej ensam en helg hur kommer det då att kännas hela sommaren? Puss på dej!

2010-01-21 @ 08:47:39
Postat av: lisa.

ja ja jaa! KOM HEM! :D det är ju fotbollscup dessutom på lördagskvällen/natten. :) <3

2010-01-21 @ 19:29:00
URL: http://lenper.blogg.se/
Postat av: Anonym

nej det gör jag inte. det blev visst denna helg alla lämnar mig. paulina kommer hem nästa fredag.

mamma, kommer inte vara själv i sommar, då många tänkt stanna. puss på er

2010-01-22 @ 12:29:47
URL: http://varaivarberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0