nyckeltal är inte min grej

världens bästa film. har nog aldrig sett någon bättre. ja, jag pratar om american history x som jag tittade på tidigare. sjuukt bra! har även pluggat lite. fattar fortfarande inte nyckeltal. men imorn kommer seger hit och pluggar lite. då måste jag fatta det!
ikväll ska jag och emma upp till korridor e. övervåningen. pernilla har flyttat in och vi ska se på paradise. men först ska jag kolla på en uppgift om kassaflödesanalys. det är inte svenska jag skriver, jag vet!

Kommentarer
Postat av: muck

hej simon! jag läser en kurs i musikvetenskap som jag avslutar på torsdag, sitter med sista tentan nu :) i vår ska jag plugga en kurs i idéhistoria och en i musikarrangering i norrköping, så flyttar hem på lördag igen :) vad pluggar du?

2010-01-11 @ 22:33:21
URL: http://muckpuck.blogg.se/
Postat av: sis.

jag sa ju att det var typ bästa filmen ever! :D

2010-01-12 @ 18:07:10
URL: http://lenper.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0