juli, dag femton

det händer mycket bra saker nu. igår fick jag sluta tidigare, typ enbart för att hon tyckte jag skulle få hinna med en sväng på krogen. så efter att fixat till mig befann jag mig på oscars 01.10 för surf's up wednesday, för att få röja i femtio liksom. det bjöds, dansades, kramades, svettades, skrattades och sjöngs. helt klart värt det! sedan körde vi barnens badstrand för ett dopp i det varma havet. :)
35 grader blev det i alla fall inte idag, kanske blir senare. kåsa får vänta till en annan dag. om typ två timmar kommer familjen hit och spenderar dagen med mig. senare i eftermiddag anländer emelie till varberg och igår kom stina, och johan hit. så ja, det händer mycket bra saker nu! och på lördag, då smäller det!! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0