juli, dag tretton

kort genomgång om vad helgen har bestått av .
FREDAG
förfest hemma med grannarna. även stina var nere och hälsade på. vi drog till sociten. körde gärnet till hoffa och grabbarna. tog massa kort. drack massa öl. öste på dansgolvet. efterfestade i köket och sov på en soffa. grymt bra kväll!
LÖRDAG
bakisdag på jobbet. tio timmar. kollade fotbollen med ac och emma. åt massa chips och drack en öl, som inte smakade speciellt bra. halvsov till tjugo minuter av satc 2 innan jag begav mig till sängen.
SÖNDAG
jobb. tio timmar även denna dag. irriterande kunder och en jobbig arbetskamrat. kollade vm-finalen med martin, emma, emilia och annacarin. drog till bodegan. hade bästa kvällen där ever. planka in på simstation med typ 25 pers till. badade. efterfestade hos jesper och kom hem runt sex. sjukt bra spontankväll, tack att ni tvinga med mig!
MÅNDAG
ledig och dagen spenderades på kåsa tillsammans med emma, emilia, martin och lite folk. sjukt varmt på både land och i vattnet. hängde där till klockan fem och blev röd som en kräfta. vi samlade sedan ihop ett gäng och grillade utanför längan. måndagsklubben på oscars, som var sjukt kul! kvällen avslutades vid barnens barnstrand där det skulle badas. inte för mig, men för andra. efterfest och kokta ägg, det är grejer det.
TISDAG
det har regnat, och åskat. det är sjukt varmt ute och jag har inte gjort ett skit. nu pratar jag och annacarin med emelie i telefon. vi förstår inte mycket av det hon säger, men det blir nog bra. planerar inför lördagens händelse. fan va kul det ska bli!! :D

Kommentarer
Postat av: anonym

Kommentar till söndagsaktiviteten: Du är INTE svår att övertala hörru! "tvinga" med dej behövdes knappt ;)

2010-07-13 @ 21:03:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0