precis innan jobbet

johan och samme tog en tripp upp till varberg idag. kanske mest för ölens skull, men hoppas de ville träffa mig med. haha. blev en runda på stan, systemet, lunch på campino, kolla korridoren och sen åkte de igen. trevligt. blev sedan en sväng på stan med jullan och försök till cykellagning hos philip. var tydligen inte punka, utan bara förlång slang för hjulet. blir att köpa ett nytt då. nu drog grannarna till getterön för grillning och kvällsbad, och jag, jag drar snart till jobbet. kuuul, eller inte. foten värker, men jag hoppas det går över till imorn. det måste det göra!

Kommentarer
Postat av: sandra

haha goo du är, vilken rolig kommentar:D ja lova att du inte glömmer bort mig nu bara för att jag flyttar!! vad bra att du hörde låten, viktigt:D tack för att du tycker jag sjunger ganska fint, hördes jag så väl? eller jag kanske sjöng in i telefonen nån gång? jag är inte rätt person att bekräfta det haha. pip's gonna be aaawesome och snart är jag tillbaka igen:) puss!

2010-07-29 @ 13:40:18
URL: http://peaks.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0