juni, dag fjorton

hemma efter första dagen på jobbet. tog bara typ 30 minuter att cykla dit, så detta kommer inte bli några problem. men träningsverk kommer jag få, det kan jag lova. hur fan kan det vara motvind både dit och hem? det är något som bara inträffar i varberg. meen i alla fall, jobbet verkar bra. trevliga arbetskamrater och många olika arbetsuppgifter. tiden gick sjukt fort och rätt som det va var mitt pass slut. imorn ska kassan läras, varför den piper hela tiden, nya plu-nummer ska inmatas i skallen, vad alla menyer är för något och kunna svara på konstiga frågor. kul!
nu är jag trött. ska ta och laga lite mat, ha min första skypedejt och sen somna till en film. igår efter att e hämtade mig vid tåget åkte vi till hajen. jag storhandlade, och då menar jag verkligen storhandla. har typ aldrig blivit så dyrt förut. tack i! ;)
puss och hej

Kommentarer
Postat av: becciisz blogg

Svar: ja men självklart, annars är det ju ingen student :D jag längtar tills jag tar den nästa år!

2010-06-14 @ 18:57:22
URL: http://becciisz.blogg.se/
Postat av: Claudia

Tack så mycket, jag är glad att du gillar bilderna!

2010-06-14 @ 20:42:23
URL: http://cloudy.webblogg.se/
Postat av: kariin

Hej S!

Vart har du fått jobb någonstans?

Låter kul i vart fall!

Kram

2010-06-14 @ 23:08:39
URL: http://somethingileft.blogg.se/
Postat av: Jessi

Åh mysigaste bilden!!

2010-06-14 @ 23:17:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0