juni, dag sjuton

vafan är det här? satt klockan på nio, och insåg ganska snart att det var bäst att ligga kvar. vädret var/är skit, bara för att jag skulle sola idag. börjar inte förrän tre idag. fanfanfan. har varit sjukt bra väder alla andra dagar denna vecka när jag inte kunnat vara ute. är det ett skämt eller?
igår hade vi iaf mycket trevligt på cheers. slänger in tre bilder innan jag ska laga mat och väcka grannarna på övervåningen. ikväll slutar jag elva, bara så ni vet.

sandra åkte hem igår, visserligen bara en vecka men snart lämnar hon längan och flyttar till götet. idag åker johan hem. han kommer kanske ner helgen vecka tjugoåtta, annars kommer han inte förrän till skolstarten. och micaela drar också idag, till huvudstaden, i tre veckor. stefan drar om två veckor. vet inte riktigt om jag tycker detta är okej, nej! tur är kommer grannarna, ac, rickard och emilia vara här i alla fall, annars jävlar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0