"vi ses snart, eller?"

jag skrev igår att jag tog farväl av j igår, vilket jag även gjorde idag. det är bestämt att vi ska bli grannar två veckor i sommar, så det är ju bra. sa hej då till m också. gillar inte det där med farväl. när ses man nästa gång liksom? ingen som vet. jag vet ju hur det har sett ut efter studenten bara, och då umgicks man ju ändå tre år. dessa människor har jag ju inte ens känt i ett år. kommer bli många mer eller mindre jobbiga goodbye, och framför allt fasar jag över helgen. ett adjö till e kommer bli svårt, mycket svårt..


Kommentarer
Postat av: sis.

okej, får se hur den är att köra! :) Lycka till med tentaplugget! är e emma? var hon examen nu?? :O hörs om helgen! Puss<3

2010-06-02 @ 15:37:51
URL: http://lenper.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0