zinkskallar

efter en varm bussresa kom jag äntligen fram till linköping. bilen for hemåt med hög musik och två syskon som överröstade varandra med en fantastisk skönsång, eller inte ;) hem fort för att fixa till sig, för att sedan ta cykeln upp till lina på förfest. hennes nya, alldeles egna fina lägenhet. vi hade trevlig och vissa var fullare än andra. enligt planerna var det tänk att ta cykeln en mil bort, men jag valde den sista platsen i bilen istället. och det är jag glad över idag. blev en mycket rolig kväll / natt i gusum, med många gamla återseenden. fyra av fem på den kvällen.
nu har jag och syster legat i solen. ska ut snart igen, men först den förbannade juridikuppgiften. kuul!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0