16 mars

åtta dagar kvar till tenta. vi har kört stenhårt tentaplugg idag, typ. åkte till eddie halv nio i falkenberg med marcus. ekonomistyrning och nhl. nu är jag hemma igen. ska se en föreläsning och sedan tar jag upp skiten imorn igen. ekonomistyrningen skall inte få förstöra min dag. för idag ringde elin och jag skall komma på jobbintervju!! hur bra?! :)

igår var det redovisning av nipen, och ekonomistyrningsföreläsning. hjälpte sedan emma ner med packningen till jesper. de ska till sälen imorn, och det gillar vi inte! så kvällen spenderades hos jesper. spöade skiten ur honom i fifa. han spöade skiten ur mig i nhl. var väl tur det, haha. fick även se heavy rain - vilket spel alltså! det var en bra kväll ovanpå gallerian helt enkelt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0