jag är inte den som är den

vi gick till cheers igår. endast för att det serverades alkohol där. tjejerna hade ändrat sig, och som sagt, jag är inte den som är den. blev några öl till maten innan vi fortsatte till klubb pt. typ inget folk, men jävligt bra band. jag valde nog rätt kväll att gå dit. efter skulle jag gå hem, men självklart blev det inte så. senast jag var på oscars var ju tre helger sedan, så tror faktiskt bartnendrarna saknat mig lite. vi hade kul - jävligt kul. gillar spontankvällar, verkligen.

emelie är inte så bra på kändisar berättade ac igår. i pianobaren spelades i'm yours med, ja med vem? haha. vi frågade emelie. hon hade ingen aning och chansade på . . . ELTON JOHN! HAHAHA! :D

har precis sett så ska det låta och nu blir det ekonomistyrning. yes!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0