13

god morgon. - eller nästan i alla fall. bra att jag inte gick till skolan vid åtta i morse, för det var jävligt skönt att sova ut lite. drar ner snart istället.
idag är det west campus league vid ankaret. jag har tyckt att detta skulle bli sjukt kul, men är fan inte speciellt sugen längre. klasslaget blev inget klasslag, utan programlag. gör väl inte så mycket det kanske, men fan så jävla tråkigt att min klass är så förbannat off! EN person har jag nu fått med mig, vilket inte känns riktigt helt okej kanske. alla bangar allt - hela tiden!! en förbättring nästa år vill jag se, för nu ger jag fan upp. aja, vi andra ska ha kul ikväll och ni kommer missa något, det kan jag lova!

Kommentarer
Postat av: sofia

Jag försökte också få med några men lyckades inte så bra, men vi kommer säkerligen få kul ändå:)

2010-05-20 @ 12:16:14
URL: http://sofianorborg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0