16

bra dag. cv-föreläsning där jag lärde mig mycket att tänka på i framtiden följt av plugg med alexandra och chillhäng i studentarean. istället för att bli hemskjutsad vid fyra kom jag hem lite innan sju, för vi en rundtur med bilen. letade efter öppna second hand butiker, kollade på sjukt fula hus, och snygga, kossor och massa skog. skapligt rädda i bilen då vi åkte med kvinnan som inte tar det lugnt med gasen, eller bromsen. haha. åkte långt bort i ingenstans, men kom tillslut hem till träslövsvägen. trevligt, mycket trevligt!

klockan sju samlades vi i allrummet för att se vem vet mest. sedan har kvällen bestått av häng i köket och nhl med philip. nu har jag packat klart inför morgondagens, och onsdagens äventyr med nya jobbet. får skjuts till jobbet kvart över sex, så klockan ringer nollfemnollnoll. dags att sova, jajjemen!

jag har en ny tvstjärna bland vännerna ! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0