9

jag har egentligen inget vettigt att skriva idag, men jag skriver lite ändå.
drog till skolan vid tio för att plugga marknadsföring. drog hem vid två för att jag var hungrig. har sett på one tree hill bara för att jag vill. äter choklad för att det är gott. dricker vatten för att jag är törstig. saknar betydelsefulla människor för att det är länge sedan jag träffade dem. har ångest för att det snart är tenta. tycker det är jobbigt just nu för att tvåorna snart försvinner. pluggar kurser till statoil bara för att jag börjar jobba snart. trött på mig själv för att jag inte vet vad jag vill. funderar mycket på vad jag ska köpa i paket till jennie och marcus för att de tar studenten. och till emma för att hon fyller år. irriterad för att biljetterna till the ark och amanda jensen är så jävla dyra. är glad för att mina grannar är så underbart bra! ledsen för att du inte förstår. fundersam för att jag inte kommer ha råd att åka hem. lycklig för att vädret är himmelskt. lite positivt - lite negativt. med andra ord, precis som vanligt.

Kommentarer
Postat av: mamma

Hej jag betalar hemresan åt dej annars hämtar vi dej annars lämnar oskar sin bil hos dej så du får köra själv, Allt ordnar sig ska du se <3 PUSS på dej

2010-05-24 @ 17:11:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0