jag flyger högt och det känns som jag faller igenom igen

jag kan inte beskriva med ord hur jävla bra det var igår. det bästa jag varit med om. stämningen, musiken, energin, ja allt! de bästa låtarna spelades då det endast var en låt som saknades. sjukt bra platser där jag efter ett tag hamnade längst fram vid staketet, så till och med en iphone kunde knäppa ett par godtagbara bilder. :) varken gudomligt eller fantastiskt räcker när jag ska förklara hur awesome det var. ni missade något, det gjorde ni verkligen! håkan har gjort min tid i oslo extra bra, det vill jag lova!
ni som säger att ni inte gillar håkan har inte sett honom live, för skulle ni göra det skulle er åsikt ändras direkt. det är en sak som är säkert!
p.s. både jag och felle fick en "klatch" av kaptenen. ;) d.s.

Kommentarer
Postat av: vaccabow

hejsan, vilken härlig blogg du har : ) allt bra med dig?<3

2010-11-13 @ 14:08:15
URL: http://mimode.blogg.se/
Postat av: ♥ L A I L A ♥

Ska du göra något roligt imorgon (söndag) ? =)

2010-11-13 @ 23:46:42
URL: http://lailaaziz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0