blått

vi satt uppe hos stefan och kolla på valvakan. det var en kort stund då vi var helt tysta. plötsligt kläcker annacarin ur sig "stefan spruta mig i ögat igår. det gjorde sjukt ont". förvånad av vad hon precis sagt börjar jag asgarva. hon och stefan inser att jag säkert tolkat det fel och börjar därmed också garva. efter kanske tre minuter säger stefan "på oscars" och jag håller på att dö ännu mer. tillslut lyckas annacarin få fram "med en öl alltså. hade det varit något annat hade jag inte sagt någonting" och jag bara fortsätter att skratta. galna människor det där. men visst, valvakan blev ju roligare. haha.

Kommentarer
Postat av: Annelie

Ja jag får väl uppdatera då:P

2010-09-20 @ 10:21:55
URL: http://anneliemarias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0