en heldag med plugg

sovmorgonen jag planerade in försvann ganska fort eftersom paulina väckte mig.
redovisningen gick bra. externuppgifterna har gått framåt. lagat megagod tacopaj. sett tråkiga organisationföreläsningar med uffe. kollat paradise. gjort några uppgifter till. ligger faktiskt före i planeringen. det gillar vi! dock har jag nu avbokat all träning denna vecka. känner mig fortfarande inte helt okej. men det tar jag igen nästa vecka. dubbla pass blir det! och så ska jag försöka hålla mig nykter i helgen. pluggar jag ordentliget fram till nästa fredag kan jag gå på x-mas partyt, annars blir det hemmakväll även då.. för jag vill väl dig, eller?


Kommentarer
Postat av: Paulina

Sorry!!

2009-12-04 @ 13:54:33
URL: http://onedaymore.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0