förvånat samtal och världens bästa pappa

japp, världens bästa pappa har jag! bara så ni vet liksom. hoppas han löser detta åt mig bara. fick även paket av lillebror idag, han är inte så dum han heller. nu har jag någonting till imorn. frågan är nu bara, vilken? :D

fick även ett samtal från göteborg idag. hon frågade om hon kommit till rätt person och om jag var hemma. tydligen stod det ett bud utanför mitt hus med ett paket till mig. från tjeckien! jag känner inte någon i tjeckien och jag har inte beställt något. fatta ingenting. var i skolan då och eftersom man inte kommer in i längan utan passerbricka skulle de kommer tillbaka imorn och lämna det. men nu vet jag i alla fall vem det är ifrån :)

och jocke, eftersom det inte blev kassler igår fick det bli idag istället. bara så du vet liksom!


Kommentarer
Postat av: Bella

Sv. haha aah, fan va jobbigt det är att vara sängvätare.... :P

2009-12-10 @ 19:33:18
URL: http://bellsibubs.blogg.se/
Postat av: Nanna

sv. håller med. hon kommer liksom inte bli den där tove som vann idol utan mer tove. liksom bara tove, hon som är en jäkligt bra artist :)

2009-12-10 @ 20:50:53
URL: http://justnanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0