Den enda rikedom jag har är tusen frågor utan svar

var finns motivationen? var finns lusten? var finns GLÄDJEN? inte i rum 1007 på träslövsvägen 25d i alla fall.. inte just nu. här finner ni motsatsen. hur kommer det sig? efter att ha köpt ny mobil och haft världens bästa helg måste väl göra någon nytta..? tydligen inte. tror att något saknas. någon saknas. några saknas.

nu ska jag deppa lite till någon film och äta kaffegodis. sova och hoppas vakna upp på bättre humör. tror inte det kommer funka. men imorn måste motivativationen till plugg finnas. min grupp kommer inte tycka om mig annars. ska kolla tentaresultatet och sedan gräva ner mig. hej


Kommentarer
Postat av: Ida.

Efter en uppförsbacke komme ALLTID en nedförsbacke!! Glöm inte det!

puss <3

2009-11-30 @ 21:59:39
Postat av: Jocke

Vad händer om det är två uppförsbackar på raken? DÅ måste det ju komma en MONSTER-Nedförsbacke sen! Fyfan! Det är bara hoppas det fortsätter gå uppåt ett tag till simon ;)

2009-12-01 @ 11:57:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0