fint som snus

det blir aldrig som man tänkt sig. jon, albin, cilla och ac kom till längan igår. paulina fick mig att dricka och efter en kul förfest stod vi återigen nere på oscars dansgolv, som vanligt. och det är jag glad över. sjukt bra människor ute, bra musik och en capten i handen. då kan det inte gå fel helt enkelt.

har varit vaken i snart tre timmar och är i stort behov av snus just nu. jag som inte tänkt gått utanför dörren förrän ikväll när vi förmodligen ska till flash och kolla el classico. men snus måste jag ha nu. får alltså bli en sväng bort till willys. det är ju tur att det inte är så långt.

Kommentarer
Postat av: sofia

Jag är inte alls förvånad att kvälle slutade där den gjorde, bra att ni hade skoj;) min kväll var ju snarare tvärt om:(

Hoppas de blir en härlig söndagkväll också;)

2009-11-29 @ 17:20:47
URL: http://sofianorborg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0