ibland stängs mitt internet av

 allt jag skrev försvann. gah!

men i alla fall var jag på harrys och cheers igår med annacarin och rickard. kul hade vi. men idag har jag varit riktigt seg. blev återigen ett misslyckat försök till plugg. gick på seminarie och fattade allt. robban och emelie skulle tittat förbi efter skolan, men blev inget av det. tråkigt, men tar det en annan gång. varit på the phonehouse. det är riktigt lockande med en ny mobil nu. vet inte vilken bara. samsungen finns inte i några trebutiker just så, så måste vänta i minst tre veckor.. iphonen kan jag få inom en vecka. alltså den tid det tar för numret att överföras.

 


ska bestämma mig till imorn tror jag. jag menar, vad är inte bättre än att starta helgen med att köpa en ny snygg mobil? och om resultatet är illa imorn så måste man ju få dränka sorgerna lite. och om de är bra måste man ju få fira. eller har jag fel? om resultatet kommer imorn vill säga. jag börjar bli nervös..

Kommentarer
Postat av: Niklas

Hörrö, iphonen kommer du digga mest för alla dess applikationer o.s.v men det är en sjuhelvetes bindningstid. Håller den i 24 mån för dig ?

:)

2009-11-27 @ 09:04:57
URL: http://www.xelit.se
Postat av: PuKis

köp en iPhone! jag har en, och dom är överbra!

2009-11-27 @ 13:57:27
URL: http://batterinarkoman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0