femman

nyss hemkommen från skolan. blev en lång dag idag. men mycket fick vi gjort iaf. fick även kortet idag, så nu ser jag på gossip girl, det gilllar vi!

blev en jävligt bra kväll igår. vi samlades i camillas rum för att se idol på hennes nya stora tv. sedan fortsatte jag, paul, paulina, emma och emilia kvällen i emmas rum med lite vin och buzz. paul och paulina gick och la sig och jag fick då visa vad jag är bäst på, nämligen singstar! tjejerna hade inte en chans kan jag lova ;)

nu ska jag ta mig en promenad till sparbankshallen för att spela fotboll med WEST idrott. efter har karro bjudit in alla för fotboll i längan, sedan blir det idol och så ska jag försöka vinna över emma i buzz. får se om det går bättre idag. ;)

bisous

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0