@ emilias place

blev en låååång dag i skolan idag. föreläsning, lunch med jennie, mer föreläsning, häng på west och sedan cred. fokusgrupp i längan och nu sitter vi i emilias soffa. andra gången hon bjuder hit mig. ganska illa faktiskt. hon bjuder ju själv in sig hos mig typ sju gånger i veckan. haha.
emma har gjort ett tappert försök att bli kvinnlig. vet inte varför hon försöker, kommer ju ändå inte funka ;) emilia skickar mail från west, vilket hon älskar över allt annat. och jag, jag försöker få någon att lyssna på mig, vilket inte går så bra. haha.

på måndag ska jag på arbetsintervju och på onsdag kommer jag hem. hur bra?! :D

torsdagsklubben ikväll?


Kommentarer
Postat av: mamma

va för intervju?

2010-04-09 @ 08:00:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0