19.02

fredagen blev inte som planerad. christine kom och hämtade mig. vi gick till f-korridoren, en korridor jag tidigare alla satt min fot i, och drack vin. med människor jag typ aldrig pratat med. men det var bra, det var det. 

igår blev en slapp dag och kvällen spenderades hemma hos alexandra med palle, urla och jocke. bakad potatis, goda röror, grillade hamburgare, melodifestivalen, godis, chips, läsk, öl, en komedi, en skräck och en thriller. bra kväll helt enkelt!

nu sitter vi i köket. jag och kollektivet. vi pluggar. vi har gjort det jätte länge nu. och så har vi varit på mcdo. men nu får det räcka, i alla fall för min del. på't imorn igen istället.  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0