det lät som en bra dag

och det blev det också! lisa och jag åkte till jysk. tog oss hem och sara kom hit och hälsade på. tog en sväng med bilen och hämtade upp dani. sedan var det dags för fotboll på grännäs. som jag har längtat! dock blev det förlust för grabbarna, vilket inte var speciellt bra.. efter matchen drog vi till sörping igen för att käka korv.
nu sitter jag här och kan inte bestämma mig om jag ska se en film eller inte.. ilandsproblem, jovisst!

idag har det dessutom endast EN MÅNAD kvar till sista tentan. till sommarlov. då har jag bara ett år kvar på utbildningen. shit alltså.  men det sägs ju att tiden går fort när man har roligt, och fy fan va kul jag har på västkusten! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0