vindfestivalen

vindfestivalen, bra skit! drog ner till fästningen runt fem. spelade bingo, gjorde en drake, lyssnade på symfoniorkestern, seglade, träffade typ alla bästa och bara hade det underbart, i solen såklart! tog en sväng bort till cheers och sedan vidare upp till fästningen igen. ett sjukt bra coverband spelade och det dansades. det kan jag lova! kände inte en kotte förutom de som höll i det, men jag, e och j hade kul ändå. lite besviken på vissa saker, men skit samma känner jag. jag dansar aldrig nykter funkar nog inte längre alltså.


Kommentarer
Postat av: Cecilia

Grymt att du tyckte det var kul, nästa år blir ännu bättre!:)

2010-06-15 @ 16:26:05
URL: http://genomceciliasogon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0