inte rättvist

nej det måste jag nog erkänna. suttit och kollat på när united tog emot arsenal. karro har alla canalplus kanaler, det gillar vi! vinst blev det, men rättvist var det faktiskt inte. aja, det är ju målen som räknas, så jag är glad!

idag har tiden i varberg inte gått alltför fort. kanske beror på att jag inte gjort ett skit, skulle tvättat, men tar det imorn istället, eller kanske på måndag. ;) har iaf lagat potatisbullar, bara så du vet joakim!

nu blir det duschen, ikväll blir det kanske utgång.

Kommentarer
Postat av: Rebecca

HAHA! Jag bara väntade på att potatisbullarna skulle komma :D

2009-08-29 @ 23:22:44
URL: http://rebeccaring.blogspot.com
Postat av: jocke

fyfan vad äckligt!!!!! Tottenham > United ; )

2009-08-29 @ 23:50:05
Postat av: simon

haha ;D hörde att tottenham hade lite tur joakim! ;)

2009-08-30 @ 14:19:40
URL: http://varaivarberg.blogg.se/
Postat av: jocke

inte så att dem ifck en straff och det andra laget gjorde självmål i alla fall..

Borde däreot avgjort lite tidigare än i 95:e, men that's life.

2009-08-31 @ 09:27:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0