söndag på västkusten

efter fotbollen igår blev det att dricka några öl samtidigt som jag och julia kollade på vänner. gick ner till stan en sväng för att träffa jonas och co som befann sig på cheers and beers. dock var det tjugo där och på oscars var det sjukt lång kö, så jag gick hem och sov istället.

viken har match idag mot skarphagen, första matchen jag missar för denna säsong, så funderar på att ringa hem och höra hur det går för dem. borde ju ha gjort ett mål nu, matchen började ju för snart tio minuter sen ;) och sen ska jag laga mat. har redan insett hur tråkigt det är!

bisous


Kommentarer
Postat av: j

första matchen utan dig, typ! buhu

2009-08-30 @ 19:16:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0