091005

tillbaka i varberg efter en mycket bra kortvecka i lilla viken. :)

torsdagen spenderades i sörping. först hos linnea och sedan en fika med andreas. tog röda faran ner till viken igen för att flytta christian och annelie. kvällen tillbringades hemma hos familjen rödin.

i fredags var det dax att flytta lisa hela dagen och på kvällen var det kalas i gusum. "jaja" fyllde ju 20! efter blev det en sväng hem till daniel.

lördag var dagen vi alla väntat länge på. åkte ner till rödins för att spela fifa och dricka bärs med grabbarna, taco med lisa och jennie och vid två stod vi ute i spöregnet på grännäs ip för att se viken krossa lotorp i säsongens sista match. och krossa kan jag lova att de gjorde. 20-0 blev matchen och viken spelar nästa säsong i division fyra. hur bra är det va?! ;D på kvällen blev det förförfest hos karlen, sedan förfest i lisas nya lägenhet, vidare till melkes där typ resten av valdemarsviks befolkning befann sig och kvällen avslutades på davidssons. sjukt bra dag / kväll!

igår mådde jag dåligt, men det var det värt, helt klart. pizza med grabbarna och slapp i lisas soffa framför idol med lenper och fröken fräken. och självklart en seg tågresa tillbaka till varberg.

aja, nu vet ni om det. idag blev det en lagom lång skoldag, nu har jag gruppmöte och sen ska jag plugga. see ya!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0