13.18

jag är vaken. jag har pluggat lite. snart ska jag laga mat. sen ska jag försöka plugga lite till och ikväll är det fest! :D jag är galet laddad!

igår tog sen enheten upp till malin. stark tjej det där. man ska nog inte klaga på småsaker längre. jag trodde hon skulle ligga still i sängen hela tiden, men icke. hon kunde tillochmed gå själv. jag är imponerad, riktigt imponerad.
på kvällen blev det bio med camilla och jennie. snabba cash. en besvikelse. har ni läst världens bästa bok tycker jag inte ni ska se filmen. ni kommer bli missnöjda, precis som jag. 
hörde massa ljud och gick ut för att se om det kom från köket. där hade enheten samlats, och philip. så där satt vi i köket, länge. två timmar tror jag. johan dök upp, vi bestämde att vi skulle bada. jag väntade, men tror han somnade. haha.


Kommentarer
Postat av: cicci

sv. Vi såg Avatar! :) var inte snabba cash braa alltså ? :O den vill jag ju se med :P

2010-01-16 @ 13:54:58
URL: http://annaceciilias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0