20.22

woup. j lånade ut sin cykel till mig, så blev ner till skolan för att se om kurserna gick att göras där, men icke. åkte runt i bilen med e för att leta möbler och fika på mignon med j. hälsa på ac och sedan vidare en sväng till jobbet. fått mitt schema för juni nu, det ser bra ut. förutom att jag slutar klockan tio på midsommarafton och börjar klockan sju på midsommardagen då, menmen. kommer ju inte uppleva en lika bra midsommar som tidigare år, men vafan. lever på minnet, och luckorna. haha. midsommardagen kommer inte heller firas särskilt hårt, för blir upp sju på söndagen också. det är senare beskymmer, kanske ska fokusera på de mer närliggande först.
ikväll då? de andra ska till bodegan, men det är inget jag orkar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0