jag är kär i bilden av dig, inte i dig

igår gick vi till fiket för att se milan återigen ta hem tre poäng. carlsson var lagom nöjd i skolan idag, haha! efteråt hamnade vi hos jesper, like usual!

idag har jag spenderat två omgångar i skolan, förlorat ett vad (trots att de inblandade inte vet om det än), haft möte med rabattgruppen, ställt in ett möte och bokat ett annat. pratat med nästan hela familjen hemma i vejka, umgåtts med mina tjejer, spelat sjuan och fått maten lagad. kollat på dyra tågresor, funderat på om jag ska hem i helgen eller vara med på "evm-festen", läst en sjukt rolig blogg (som jag tänkte berätta lite om senare) och tvättat. snart ska jag in till emma en sväng, sen blir det fotbollsgalan hos stefan och kanske en harry-film.

Kommentarer
Postat av: guevacci

Tävla om titeln "veckans blogg" hos mig! :)

2010-11-15 @ 20:18:40
URL: http://guevacci.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0