bakning i längan

redovisning i organisation. vi slapp. sjukt skönt. fick dock agera "skådespelare", lite roligt. pluggande av marknadsföring, fika på coffee house och en julklapp fixad. hemma försvann motivationen och jag laddar inför morgondagens tentaplugg hos malin. hoppas det går bättre då. har även pratat med oskar i telefon. och mamma. och pie. känns som ett år sedan jag pratade med henne. miss her a lot!

emma och co. har bakat hela dagen. sprang till willys och handla och nu har även emilia bakat till mig. fan va nice! :D

min skåning till klasskamrat körde ett skämt hon hittat på själv idag. sjukt kul tycker jag i alla fall.
- vet du vad som rimmar på gurka?
- salt, för det rimmar på allt!
hahah! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0