tänker på hur kort tid jag har på mig

snart är även onsdagen avklarad. näsan har runnit hela dagen och jag har ont i halsen. det är jobbigt. var i skolan från tio till halv sex och endast pluggade extern. väl hemma satt jag mig och gjorde powerpointen och läste arbetet vi ska opponera på imorn. såg en föreläsning i organisation. såg en till. tog en paus och kika på paradise i paulinas rum. kollade på en föreläsning till i organisation. uffe är väldens tråkigaste att lyssna på! för två minuter sedan hade jag ångest för att jag inte gjort allt jag skulle idag. men läste förra inlägget och såg att jag har faktiskt gjort det. bra jobbat simon! dock blev det att avboka bodypumpen. nu är det en vecka sedan jag tränade. det är illa. hoppas jag mår bättre imorn. för just nu känner jag verkligen för att träna.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0